fredag 8. april 2011

En krone her og en krone der...

Hvem skulle tru at det å svare på spørreundersøkelser er noe man kunne tjene penger på? Men man kan det. Da jeg igjen ble student og ble akutt fattig (er ikke som om lånekassa er alt for gavmilde) var jeg på utkikk etter noe som kunne dra inn en krone eller to. Med litt nettsøk snublet jeg over Triaba paneler. Du registrer deg også blir du tilsent forespørsel om all slags spørreundersøkelser. Noen tar litt lenger tid men du tjener også litt mer på de, mens andre er bare ett par minutter og man får 2kr på kontoen.


Ja nå ler du kanskje, 2 kroner er da ingen ting. Men som student så kjeder man seg også i mellom kapittlene og det er ikke alltid man bryr seg med facebook, er da begrenset hva som kan gjøres der selv om jeg føler jeg er der hele tiden selv. Men når facebook er "brukt opp" så tar jeg å ser om det er noen spørreundersøkelser jeg har gått glipp av. Jeg har noe å finne på også blir det litt penger. Når saldoen når rundt 70kr overfører jeg dette til paypal og bruker paypal til å bestille artige ting på ebay.


Ikke nok med det men Triaba har jo en fantastisk facebookside som jeg skal ærlig innrømme har glemt innimellom en travel hverdag. Men her om dagen husket jeg på å melde meg opp til å kunne vinne gavekort på 200kr som de trekker blandt alle de som har svart på minst en undersøkelse i perioden. Og jaggu tror du ikke jeg vant 200kr også da? Joda, gladmelding var det en stormfull dag i Vestfold og noen dager senere dukket mitt selvvalgte gavekort fra Peppes opp i postkassa. Gleder meg til en knall pizza uten å betale for det :) for gratis smaker godt!!!

Dersom du finner at du kjeder deg innimellom vil jeg annbefale Triaba, det er liten fortjeneste per undersøkelse kanskje men totalt sett kan det bli noe artig som ett nytt kamera, en middag ute eller man kan vinne på facebook siden og få masse spennende :) Jeg er friville spørreundersøkelses-svarer :D og jeg liker det.   http://www.triabapanel.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar